and now it´s cristmas!

Det är verkligen jul nu. Har hört båda kallendrarna, teskedsgumman<333. sen har vi fått chokladkallender och paketkallender med, har fått ybergullig ljusslinga i dagens paket. Jag stänker ut jul och idag är det peppercookies som gäller! det ska bli jättejoligt. Först ska jag dock bada och sånt trevligt, för jag är isande kall. tänk vad jag älskar julen. den är så bästig så det knappt är true! jul is the shit! jul jul jul jul. och idag börjar min egen kalender, om Tora igen. om ni inte har läst 1:an förra året, så kommentera så mailar jag den. det avsnittet ska publiseras under en ny kategori somsagt och det ska bli så najsigt sååå. Men nu ska jag göra något annat än att skrika jul, kanske tänka jul.:D
/Emma den juvliga juliga jirlangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0