avsnitt 10

Avsnitt 10

Nejmen hejsan! Detta är monstermischa som speakar. Jag och Sammi terrar Tokans anteckningsblock. Sammi klottrar lite här och var som ni nog kan se. Hej, detta är Sammi som skriver då Mischa bara klottrar patetiskt shit. Gaa, varför kan jag ord som patetisk?

Hej, Mischa här igen. Tänkte berätta för er vilket tråkigt liv Tokan har, och vilken tråkig jul hon har. Hon sitter hemmam ed sina bitchar till kusiner och sin pappa och käkar marsipan. Marsipan är förresten jätteäckligt. Tora sitter sen hemma hela mellandagarna och sörger att hon inte får skriva mera kalender. Hon hatar det men det är hatkärlek. Jag kan inte skriva speciellt mycket bättre än Tokan jag. Inte längre heller. Kan berätta att Tora är mycket ful också, hon är alltid jättesmutsig i håret och hennes ögon är helt borta och blanka. Nä, hon är jättesnygg. Men är uttråkade och hangar round i väntan på Tokan den jobbiga. Vi lyssnar på Toras udda within temptasion-musik, fast alla tycker min musik är konstigare. Det är den nog. Sammi försöker hitta något bra på Toras dator, fast nu hängde den sig. Men nu ska jag skriva en juldikt, som Tokan gör.

Tokan hon ska ha en riktig jul
Med kompisar och en massa kul
Utan faster farbror och kusin
Toras jul ska vara glad och fin
Det ska vi allt se till
Varesig våran Tora vill
Eller inte, det spelar ingen roll
Tokans jul går åt alla kanter och håll.

Hejhoppdå!
Kramar monstermischa och sombiesammi!

Kommentarer
Postat av: sariis

Fattar ingentingXD

2007-12-17 @ 17:24:56
URL: http://foxhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0