avsnitt 15

Avsnitt 15

Idag har jag varit hos Mischa på ?julgodisfrossa?. Vi tog med allt från vår godisdag och Mischa och Nova hade också med sig saker. De hade med sig rätt äckliga saker förutom Novas chokladkola som var så sjukt god! Sen spelade vi lite piano jag och Lucia, eller mest jag i alla fall. Vi åt tills vi nästan kräktes och låg döda på golvet. Vi lekte lik. Förutom Sofia som lekte kyrkogårdsförvaltare som kastade blommor på vara filtgravar. Det var högst roligt, liken gapskrattade. Förutom Sammi då som låg och kved. Av illamående, men eventuellt om skratt. Man vet inte riktigt vad det var, hon sa ingenting. Nu sitter jag hemma och har ont i magen. Ajajaj! Nu ska jag nog typ ringa Sammi och fråga när nästa likparty ska gå av stapeln. Och om det ingår likbål i riterna, för jag fryser. Just nu känns det som likvaka, för jag är så trött så trött. Varför varför är jag alltid trött? Jag är som en törnrosa! Men vem ska vara prinsen? Hmm, Fredrik! Hahaha, nää. Men Philip, Lucias brother. Han är ju supersööööt! Damn, han är sooo hot ju! Hahaha, jag tanker på konstiga saker. Ga! Hihi, jag är ju så udda sååå. Nu ska jag dikta.

Under granen ligger jag
Ett litet runt paket.
Och det är julafton idag
Och snart ger jag dig min hemlighet.
Min stora stora låda
Mina små små snören och band
När du knytit upp de båda
Med din lilla barnahand.
Så kommer du att finna
Inte vet jag vad
Men när pappret snart försvinna
Blir du förhoppningsvis glad.

Så, god natt!
Kramar Tora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0