avsnitt 24

världens kortaste avsnitt!

Avsnitt 24

Så..nu har julen tagit slut. Har kollat på Kalle anka, ätit, ätit, pratat, ätit och ätit. Gröt och julbord och mandelmusslor och choklad och klementiner och allt. Vi bara vräkte i oss, usch! Jag ska på midnattsmässa och spy, hade jag plannerat. Tjoho! Ska spy flera liter, massor ska jag spy. Sen så har vi kollat foton och flummat psykat mycket. Hanna ligger och gnäller om att hon har ont i magen. Ajajajajajaja. Nu har jag bara 2 minuter på mig. I will end up soon. But do I orka? Really, who orks! Vet ni? Jag hinner inte. Inte ett skit. Så här slutar det.

The disapointment
The end.
So empty
After.
So depressing
Whatever you wished.
You get cold right
And crying.
I will end now
That is it..
That is Christmas.

god jul i landet sweden!
kramar Tokan!

Kommentarer
Postat av: Axel

Det är bra att hon gick på Mässan. Jag är glad att det faktiskt finns folk som vet att jul inte firas för att affärerna ska tjäna pengar. (Den högtiden kallas Alla Hjärtans Dag.)

2007-12-26 @ 19:58:44
URL: http://awn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0