blindhund och pinne, eller varför inte stav?

jag stör mig på folk som inte kan prata. blinda har pinnar, stavar, pekpinnar och allt möjligt. och visst har vi blindhundar också, o ja. :D

Chattar med Axel på msn, det är kul. nu hörde jag något kul. "livet är en enda smäll i ansiktet!". hahaha. det var bra sagt. nej jag har egentligen ingenting att skriva.. eller för mycket kanske. ga, jag är törstig, jag vill ha juice. eller nä, jag vill nog inte det. idag på radion hörde jag en låt som jag aldrig har tänkt på, men hört. texten är bra. ett avsnitt:
jag undrar om du
hade kraft att ge dig av
eller mod att stanna kvar
allt jag kräver är ett svar
det lät precis som något jag skulle säga till, ja, ni vet ju vem. eller hur? nej nu måste jag kolla vad Axel skrev.
/Emma den blodstänkta blänkande blockchokladbiten.(lät oaptitligt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0