det gör ont men gå ändå

Vilken lång och mysterious dag. Började med sen taxi och sen så kom jag till skol. Flummade igenom svenskan, sen engelskaprov! O my gosh. Jag höll på att dö, för det tog så lång tid! Men sen, sen så fick jag ju 85 poeng. av 85 poeng.

Sen så var det lunch och jag tänkte på seende folks. Skriver om det sen tror jag. Sen blev jag plötsligt apatisk på matten och kemin, jag möglar away! Min lektion i kemi var trevlig och galen!
"Bernard är dagens i-landsproblem!"
Hihihi. O, well. Sen komma hem och åka till stan med Natta, åt paj och blev illamående. Fan vad trött jag är! Hey, nu ska jag vandra. :D fast ska nog skriva ett inlägg om visualitet.
/Emma den apatiska apiga apelsinchokladbiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0