dry your eyes, mate

saker som är underbara:
1) låten dry your eyes med streets.
2) brittiska.
3) gitarrer.(alltid med)
4) choklad, särskilt dajm
5) vinterpromenader med systra mi.
6) mårtenskolan.
7) nostalgi.
8) mitt hörn!
9) dikt- och novellskrivning.
10) det fattas en tärning.

O well. Jag har då egnat mig åt en massa shit. Har lyssnat på bubbel också. Onja skulle ingå idag, men det har hon inte gjort den bitchen. Jag är sur på onna. Fy henne!

Imorgon så ska jag göra något annat, kanske slinga mig. Vet inte..
/Emma den dajmfrossande darriga dammrottan.

Kommentarer
Postat av: sariis

Dry your eyes systra mi;)

2007-12-29 @ 20:50:22
URL: http://foxhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0