ett farcinerande vattenfall.

jag börjar min dag men taxiresa, och drivern kläcker ur sig "det är väldigt farcinerande att du tänker." ungefär. jaja. sen så hade vi världens flummigaste svensklesson. vi hade bokredovsining, och vi hade hyperkul. Dialog:
Bernard: min mening är "telefonen står tyst på hyllan." det är meningen alla kapitel slutar med.
Emma: så vad handlar boken om?
Bernard: om en kille som upptäcker att en tyst 21-åring snott hans tjej.
Erik: en tysk skåning?

Hahaha, det fattar ni nog inte. Sen tråkig engelska och sen lunch. Sedan spanska!! Det var en grymt flummig vikarie. Citat: "en latino america hay mucho people who kommer från india." logik! Hon ska ha oss nästa vecka också, yes! sen matte och sista slöjden. då kom jag och Göran på att man orde hoppa över jullovet. eller det tyckte Göran iaf. På nyårsdagen börjar vi 10, på julafton slutar vi 13.30 och på juldagen börjar vi 9.30. hahaha. nu ska jag slöa och sen ska vi till glorias och käka.
/Emma det våghalsiga voldsamma vattenfallet.

Kommentarer
Postat av: SB

Superroligt att att läsa dina observationer av diverse konversationer. Känner liksom att jag fortfarande får vara med lite då. Hoppas att maten var god på Glorias. Vad åt du?

2007-12-14 @ 17:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0