genom glaset

Jag är inte här. Visst är detkonstigt? Jag kollar bara genom glaset, som det står i expert på att rodna. "jag är här, men ändå inte. jag tittar genom glaset, fattar du? Jag kollar och jag bryr mig inte."
Sånn är jag. Jag är bara någon sorts mellanhand för något annat ord, och hur ma n är liksom inte in it. Konstigt är vad det är. Och det gör att man växerr och blir värsta kungen och sen rasar man bara ned. 'Det är jag rädd för, att rasa ned i en jävla svacka och inte orka komma upp igen. För jag är inte bra på att kämpa.

Nu sitter jag här och käkar godis jag köpte på lunchen och knarkar julmust som vanligt. Haha, c u anyhow! Just det, engelskprov. Det gick skitbra, yeye for me!
/Emma den engelska elaka ensamvargen.

Kommentarer
Postat av: E

du du..
ända sedan jag läste den boken, vilket var ganska länge sedan, så har jag tänkt på det uttrycket. och det är allt jag tänker på. att jag är i ett glas. coolt eller hur?

2007-12-04 @ 18:57:59
URL: http://ebbbaaa.blogg.se
Postat av: SB

Vad är det som händer? Hur mår du?
Förbryllad.

2007-12-04 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0