I hate myself for losing you

jag hatar och älskar att gå igenom band. gamla kapitel i mitt liv. saker jag säger som bara är för dumma, och usch jag hatar mig själv när jag läser det. Jar har ett band där jag frågar alla om en massa prinsessor, hur de ser ut, hur mycket folk gillar dem etc. sen finns det vissa band som jag vill ha men inte hittar, hell for it! ett låtband med låtisar, lundamesterskap med mera. bjebb! mitt första bloggbjebb på länge tror jag. Jaja.
jag är felplacerad. ända sedan jag var liten har jag försökt hitta nya föreldrar. kan det vara vättigt? brukar det vara såhär? eller vad? jag skulle inte bli förvånad om jag verkligen är felplacerad. någon annans. någon som inte är av denna världen.
/Emma den flimmrande flagghissande flaskposten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0