svart, rött och silverglittrande

Sådan är världen.

Jag tänkte skriva lite om vad som helst. Om kärlek, om citat och om annat sådant som jag inte hinner skriva. Tänkte börja förklara för er vad kärlek är. Det har jag redan sagt, i rubriken. Svart, rött och lite silverglittrande. Det röda och pasionerade, det svarta och ondskefulla och det silverglittrande lyckliga. Det är det. Kärlek är ordet oss, har jag kommit på. oss. Det finaste ordet.

Citat:
Någon, låt oss kalla henne Monika och Frida pratar.
Monika(den tredje xD): jo ni ska gunga också Frida, visste ni inte det? Och inte fram och tillbaka, nej, som..sjöstjärnor.
:D sen har vi ju.
Sara och jag ligger i soffan.
Emma: Sara, vad gör du?
Sara: jag kliar mig.
Emma: nje, det är mig du kliar.
Jahahaja. Nu ska jag skrivaom tvillingsjälar. Liksom. Det är irriterande att man eligt alla måste vara kär i sin tvillingsjäl. Men är jag kär i Linn då eller? Nej, tackar. Dessutom kan man ha flera soulmates. Man känner det. Man känner det hela tiden. Henrijk är också en potensiel sådan, alltså han på kulturskolan. Skruvat right? :/ ne, nu måste jag lägga mig tror jag. nu är det natt. "på natten finns inga andra människors tankar som stör". Det står i en bok. Nej, nu måste jag nog försvinna i mörkret som en skuggälva. Dannsa bort över gräset medan alven spelar bakom mig.
/Emma den vackra vissna vindflickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0