godmorgon mitt i natten

Jag är så sanslöst trött! Såfort jag tänker typ börjar jag gråta och det käns som om jag sover typ hela tiden. Jag orkar inte mer! Jag är helt tung i huvudet och typ bara Ursula!! Jag har iaf släpat mig till willys idag, duktig Emmis. Läser skämmartecknet, den är bra. Älska små plågade söta människor i böcker!*längta efter tiden då arenan fanns att skriva om*. Fan vi har tre prov nästa week, och jag måste plugga magnetism!! Hur f*n ska jag kunna magnetism, hur, hur? Och mytologin, fixar jag den? Nej det gör jag förfan inte! Och matten nämner vi not. Så varför i Urbans heliga namn skriver jag här i denna dummhuvudiga blogg? Iaf ska jag skriva det här nu.

Music is like a woman. The body is sexy, it´s hiphop and it´s short dresses. It´s lyrics about sex, it´s most of modern shit.
The woman has brains, too. It´s all meaningfull lyrics, all about this world and stuff. The brains is huge, though the body is stronger in the end.
The heart of the lady is very large, it´s all love songs. It´s beautiful piano and soft balades. The heart is, like most women, very important.
Then, there is rock. Guitars and dark music. And that, dear readers, is the soul of music.
(kom på detta i bilen till farmor och det suger nedskrivet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0