grattis, god natt och godis.

Så kan man sammanfatta fredagen. Kom just hem från Agnesu där jag tittade på idol(följer nedan) och fredaag hela veckan, samt "ursäkta vad är klockan?" med John Cleese eller va han heter.Snackade och flummade och hade allmänt trevligt. Citat:
tora: Men, fredag hela veckan vill man inte ha, då får man ju aldrig helg!
Agnes: Anna, vad gör du Tora?

Minns inga mer just för tillfället. Men iaf så hade vi ju kemiprov också och det gick ok, om ni undrar. Well, kan ta idolet nu. Såg dessvärre bara andra rundan.

åttonde(no!) fredagsfinalen:(jag är fel på numren!)
Rockarna is here! Daniel åkte ut, kunde ha skrivit massa om detta--men det orkar jag inte. Well, han var ok.
Andreas också, hörde inte mycket för alla bjebbade.
Det gjorde de på tjejerna med! Men jaja!

Hahaha. Agnes har en ny ide till filmen; vampyrdeckare. alltså den fjärde. vad tycks? Hade insp idag, gick bra och Martin ägde. "min dricka är slut" gaaa vad jag skrattade. På musiken försökte vi spela dåliga låtar och jag ägde, nä, men ändå. Sen så har vi bara haft tråkigheter i dagens dag. Har jag sagt att Sara ska sjunga solo på luciakonserten i kyrkan? nä ,för det fick jag veta yesterday. Men det ska Saris göra. Men vetnot vad to skriva. Ska skriva dikter nu igen, kompisdikter.

Agnes är en glad filur
en riktig diskutionsfigur.
udda tankar, ja det har hon
men hon gillar hp och molly moon
och guldkompassen och vild magi
och allt annat som flyger förbi
i Agnes snabba järnkontor
fastän hon inte är så stor
underskatta aldrig det lilla
underskatta aldrig tungor som ej står stilla.

Anna, min guldfisk och tjohej
så rimmar jag till min glada tjej
som är allt, allt är vad hon är
hon är inte där och inte här
hon är allt, min guldfisk
säger jag nu på egen risk.

Elise är dråttning av minnen
Elise är bra på sinnen.
hon tar ofta mitt parti
och med henne är det nostalgi.
så mycket kan bli skrivet
om Elise, om lera och allt flum i livet.

Tora, hon är som hon alltid är
Tyst och cool är vad hon är
Tora är ett japanskt fenomen
som vacklaar trotts sina smala ben
kanske både hon äta mer
Tora är så mycket mer en den asiatiska tjej man ser.

Puhu. Godnatt.
/Ema den pärlande pantade partypinglan.
p.s. Jag sa inte grattis till henne på hela dagen, för utom på sista lektionen. det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0