hur stavas joor?:s

jaja, jag har joorat(nej alltså Emma!) hos särbarnen idag och igår. De är sköna. De letar bajs på marken, säljer sopor, hugger vd med blindkäppar, vägrar ha mössa och mördar baggar. Så vad ska jag och Måns göra? Äsch, vi får la stå i kylan och snacka shit och lyssna på dem, och i bästa fall konversera med lärarna. Iaf så har jag nu varit på teater. Å vad jag stör mig på Asrar, ibland! Om man ska säga 1 dålig och 1 bra sak, så säger man inte 15 dåliga och 2 bra. Det existerar helt enkelt inte. Sara är justnu apjobbig. Jaja, har nu torsdagen uppbokad, o bjebb. Ska till chokladfabriken med Natta supernatural. Aja, c u folks!
/Ema den balla banansmaskande badnymfen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0