I´m a nightmare, I´m a disaster that´s what they always say

Heyy, det är friday! Haha, Ronja kanske förstod vad kuli det var för mig. Jaja. Idag så börjades dagen med attj agkollade på writers. det har jag gjort hela dan typ. sen åkte jag och Ara till stan och åt på saluhallen och klipte oss. jag är jättesnygg, jag är ju snyggast ever! Fröken mårtensfälad!:D jaja. Sen köpte vi urgod glass på mc D för Ara fick ett ryck(hon har en ryckdag idag). Anyway. Skriver jag detofta? Sen åkte vi hem och jag insåg att jag förbisett en låt; me against the world som, enligt mig, bara slog rätt för mig. Bara yes, det här funkar! Sedan åt vi och skrattade, och det påminner mig om en rolig sak jagskulle nedteckna. Änglar. På julavslutningarna på mårten hade vi julspel, där var det alltid änglar som flaxade runt, klädda i lusselinnen och vingar på ryggen. De går runt och flaxar med armarna. Det är jätteroligt, liksom, lgoik! På tal om logik, dialog på writers:
Ema-du är en filosof.
Onja-nej, bara en stor tänkare.
Men vafan? Det är ju samma sak! Imorn ska jag till Ulrisehamnbu. Så då bloggar jag not. Men iaf tittades det på idol!

femte fredagsfinalen(fick sitta och fundera på det ett tag)
Temat var kärlek, och även här då texter. Joho! De fick ju också tillägna låtarna, yes!
Kvällen inleddes med Matias, som sjöng till sin barndomsvän. Grym låt, inte lika grymt framträdande..inte alls.
Sedan Christoffer som sjöng till sin mor, konstigt låtval, tråkigt låtval. Tråk!
Sedan så kom Daniel med sin sköna Brittneygrej, han ägde och sjöng till sina fotbollskillar. Go Danne!
Sedan Marie, och hon kom ju till sin musiklärare och då fick jag se klipp av Marie som barn. Gosh! hHon sjöng bra, men kan hon sluta dö ut och ta styrka och dö ut! Bjebb!
Sen så var det Sam, som var..ååå. I början. Sen behövde han gå på toa som vanligt, det både syntes och hördes. Saris och mammis hade skrattatack över hans mörka fiiiiiinfiiiina ton!
Sedan kom Amanda och gjorde sitt. Förra gången ägde hon, inte idag..inte alls idag.
Andreas avslutade med is this love, det gjorde han äckligt bra. Texten ändrade han ju men vafan.
Sådärja. Nu har jag skrivit i min blogg. Hjälp! Lukas skrämde mig! Vemfan är det som ringer på? *scared* puh det var Cia.
kärleksiga kramar Emmisen

Kommentarer
Postat av: Tilda

Älska Simple Plan

2007-11-03 @ 00:22:37
URL: http://tildahdenvilda.blogg.se
Postat av: E

Jag tyckte att Amanda var jättebra igår verkligen!

2007-11-03 @ 19:27:31
URL: http://ebbbaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0