säg dem om igen

Damnit, vad 4b äger skiten ur alla andra band! Therese skarphuvud och Ronja rocker och king of the band och så, såklart, jag! Goodness! Jag lyssnar på jag vet, alltså. Den går i Emoll. Visste ni det? Smaka på den. Nu så kom det att bli jag vill inte se ist, o my gosh. Jag hatar dig Onja, för att du äger. Dumma kid. Maja har förresten, appropå nothing, kommit på att min säng är ett Lukas-fritt nattläger. Det har hon ju rätt i. Men irriterande är det. måste säga en gång till hur ägig Therese är. Vetnot varför, men hon bara..gaa! Onja ska avsluta sin writers-ingång idag, tror vi. Yes! Well, imorn inspelninghar inte ringt Wallberg yet. Måste, villnot. Jaja. Cu anyway.
/Emma den symetriska syltgalne syndaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0