varning för tråkigt inlägg, tråkigt inlägg coming up!

Hej helvetesungar!(tack Onja)
Iakttagelser idag:
1. Harry and the potters sjunger som krattor på söndagsmiddar, och stämsången är så bra som min stavningen är.
2 Jag klarar fortfarande inte av Sirius-relaterade saker som låten om honom. Väx upp nu för fan!
3 de fllesta av jelly bellys bertie bots bönor är helt ok.
4 Jag ska aldrig ever dricka sprit!(det lärde jagmig av en bakfull person som jag inte nämner vid namn.)
5 jag är ironiskt nog ägig på låt S!
Vi åkte då till västjöttaland igår. Bilen förflöts med ett program om döden, intressant. Och deppo. Men jättefint. Sedan fikades det hos faster och farbror, för att åka till farmor och farfars inhyrda festlokal för festen. Saris gjorde tårta, som ingen åt. Sen hälsade vi på gamla släktingar, jobbigt--orka komma ihåg dem! "dig såg jag som liten" hördes ofta, jag htar det. Så som jag var som liten, patetisk menar jag. Sen så åts det och de spelade och sjöng, L äger och även I. Gissa vem som ville sjunga? Jag. Gissa om jag sjöng? Nej då! Så babblades det, och I kom på ett nytt ord; psykbryt. Go her! Det var bloggvärdigt, sa jag då smart. Jag hatt bredvid en cool gubbe som sa:"det är livsfarligt att leva!" vilket jag tyckte var bra sagt. Vi åkte hem till faster och farbror, och vi pratade om intriger i släkten, som Bs elakhet, A:s diskutionssvårigheter och framför allt J; släktens hetaste ämne! Nu kommer ett par sanningens ord om min farbror M, jag gillar honom inte. Så, avskriven. Sen så sov jag och drömde västa drömmen. Vi(hur jag kan ha varit där vet jag not) var påväg hem därifrån och det kom ett brev på punkt som jag läste, det står att vi var kidnappade(så jag var väl på två ställen då) och att för att få back sina barn skulle de komma hem och äta lunch med dem! Det var kuli och läskigt. Sen sen så vaknade vi och åt och babblade, åkte till en bakfull I med pojkväl i deras bigga coola hus. Sen bar det av hemåt och vi lyssnade på digilistan och sedan ett program om rappare på fritidsgårdar. Sedan så kom jag hem och tränade till idol, för låtar har jag valt. Låt M, låt C och låt S. Så vi får väl se. För imorgon bär det av!:D jag är gladii! Well, nu ska jag packa iaf. Onja har med sig godis den grisen!
Just det, galna citat:
"Han är ju inte bara blind, han ser ju inte heller" Henriks kompis.
"Elj smakar inte lever, den smakar död!"
Henrik berättar:
"Det är intrig i mitt rum varje natt..mössen! Den första springer i taket och den går rätt försiktigt, den träffar den andra över datorn och där träffas dem och sen springer dem som fan. Då slår jag händerna i taket, så faller de längs snedtaket."
Det blev ju inge kuli när jag skrev det! Bu. Iaf så ska jag gå nu.

Kommentarer
Postat av: sariis

Dom åt ju visst min tårta!:(

2007-11-10 @ 20:06:01
URL: http://foxhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0