walking in sunshine

hej där, hamsterpälsar! Idag är det söndag och det är bara ybertrevligt. Idag ska jag fika på stan med Nathalie supernatural, det är ännu mera ybertrevligt. Idag har jag redan hunnit crosstraina, bada och käka frukost, det kännst frescht och trevligt. Jag kan inte stava fräscht och det är inte så jättetrevligt. Jag har sötsug men det ska åtgärdas klockan typ kvart i tre då jag sitter på ett kaffé och käkar, det äger helt enkelt. Nu ska jag ta en bloggrunda, har 6 bloggar som ingår i den. Först Satan som glad start, sedan Ebba, sen foxhill, honey, Onja och till sist och bäst Egoina. Den du, den var organiserad. Amanda och Lina hälsas på någon gnång, men de räknas inte så mycket. Min stol gnisslar. Nåja, måste ju skcika mail till både Anna Guldfisk och king of the band. Eller den senare måste jag inte, men jag vill. Vet någon förresten vad "satsrada" är för något? Det fattar inte jag. Äsch, nu skall jag lämna er åt ert öde buhu. Mamma kom just på en lysande ide, vi ska ha chokladtävling! Folk kommer hit med chokladgodisbidrag och så får de rösta! Fatta va gott!
/Ema den silverglittriga smartskallig solskensdrottningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0