and I like it

Så idag simmade jag alltså. Fast först åkte jag taxi med Emma, men det gillar vi inte att prata om, för hon är jobbig. Så då simmade jag 700 meter(!) och så höll jag på och nojade mig. Sedan åt jag och Sussi banan på mc donalds, det var kul. Och nyttigt. Vi passerade genom hennes lägenhet för att gå på toa och sånt mojs, sen tråkade vi. Well, sedan teater, tjoho. Den där nya tjejen, Asrár, ja, man kan babbla om henne ett bra tag. Hon får mig att få starka blackangel-vibbar och jag kan inte hantera det, antingen snackar jag sönder folk eller så hatar jag. Allt suger. Hon är liksom, som jag vill vara. Svårt att förklara, men hon river ned alla murar jag byggt upp under de här åren. Fiar inte det.


Anyway så jobbade vi med sagor, jag rockar som askungen. Vi ska sjunga nästa gång, det kommer bli kul, men någon som vet en låt askungen kan sjunga när hon är ledsen, en svensk? Förresten är I like it med Dixie chicks en bra låt. Man blir glad av den. Lyssna på den, om ni orkar och har tid. Detta betyder att ni aldrig kommer lyssna på den, men det bryr jag mig inte om för det ska jag göra. Min nacke gör ont av simning. Jag måste spela gitarr nu. Jag har tråkigt. But, yeah, I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0