ARa, ruter ess

Du är mitt bästa Ess och min favoritsyster! Du tänker ju likadant som jag ju och du äga. :D och du är bara bäst. Det tycker jag. Du måste skriva i min blogg din griso!!

Vad var det nu du skrev? Äsch! Det har jag glömt nu men det var ju en fråga i den sita kommentaren. Ähhh, det har jag helt glömt bort!! Juste! Malin och Frida är Sussis barn och Margareta och Gustav vill de nog inte att jag berättar om, men jag säger ikea. Ikea, a, de har goda köttbullar och gott moss! Det vill jag hava nu. Men det fåver jagej. :/ snart skall vi åka buss, Saris och me. Det skall bli kuli. Då ska jag babbla med henne! Stackars henne då. Muaha. mjau, jag är kallikall. Isch. Kall! Uttråkad. :/ godmiddag.
/mma

Kommentarer
Postat av: sariis

MIn kära Mma! nä bara skämta..haha.. nä det var inte kul.. hmm den här kommentaren spårar ur lite men jaja.. det är väldigt synd om mig som måste babbla med dig på bussen!!!!! nä det är jättekul o babbla med dig min kära syster! kram din aris:-*

2007-10-17 @ 16:54:14
URL: http://sariis94.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0