blod är mycket fetare än fanta

Varit hos mormor o h ätit kalops. Det var jättekulikuli. Alla var apaflummiga som vanligt. Har ni tänkt på så måna talesett som har med släkten att göra som är tjockt? "blod är tjockare än vatten", "hela tjocka släkten". Det passar bra, hahaha. Lärde mormor spanska som vanligt("vi har verde gardiner, Emma!" hahaha. Vi har mycket kul när vi pratar. Fanta nämns i rubriken för att jag och Johanna äger all fanta.

Jag har tråkigt. Jag har choklad här men äter ingen. Jag har naaadaaa att göra. Blä vad tråk. Jag vill ha mitt brev från njonja, bu! Förresten ska Niklas med till Örebro, yey! Go you Niklas! Sara är hos Isak förresten, lugnt och skönt. Tjoho.
/Uttråkad Emma, fatta jag har tråkigt! Vet du, jag har tråkigt..har jag sagt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0