den kursen vore bra för mig

Inatt drömde jag om en kurs för flickor för att återställa oss efter Sirius death. Varför ska det alltid handla om den, som om den var poengen! Jag och Wallberg gick på den, men den var riktigt dålig. Jag vill gå den kursen på riktigt, om den hade funnits skulle jag vara mycket gladigladi. Tror jag iaf. Jag skulle ju inte vara den konstiga då, alla skulle vara som jag. Eller också inte. Fast om man går på en sånn kurs måste man nogvara som jag och inte som X Tildis eller Agnisis.

Ett tilllägg till min familj bara. Om ni vill kritisera och berömma den här bloggen så skriver ni i kommentarerna. Ni pratar inte med mig, eller det kan ni väl om det är något bra. Men jag har den här bloggen för mig själv och för er, eftersom ni lär er av den hur jag är. Inte för att den ska tas ut i verkliga livet. Jag vill kunna skriva fritt utan att vara orolig över vad ni ska säga senare. Skriv i kommentarerna, gör det, jasg vill ha kommentarer ju!!:)

god morgon mitt i natten /Emma, master of bjebbilibjebbland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0