det tror jag när jag ser det!

Snackade med sexorna idag, det gick bra. Bästa frågan var:
"Kan man inte mata in film genom öronen, sätta den bakom ögonen och se den?"
Hihia. Sen så kom jag på hur det måste kännas att se. Det måste göra ont i början! Tänk om det är därför barn skriker, för att det gör så ont att se/höra? När man inte är van? Så tror jag att det är.Jag äter sockerkaka. Det är mycket gottigotti. Imorgon är det tisdag, tråkdag. Teater, mycket tankar kan ni nog räkna med. Nu skall jag skriva något, kanske ett vsd-blogg-inlägg, who knows. C u, or maybe not.

Kommentarer
Postat av: sariis

Jag tror inte det gör ont att se/höra menmen.. nu säger jag till dig att du ska läsa mina kommentarer o då ska jag passa på att fråga om vi ska åka buss till kulturskolan?? Vad nödigt att skriva det här när du sitter i rummet brevid men ändå:D:D

2007-10-17 @ 16:24:37
URL: http://sariis94.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0