Emma har dålig humor

Nu ska jag berätta en lite mindre filosofisk och psykologisk syn på tillvaron här förstår ni. Den hanllar om roliga saker. För det har hänt mycket flummiga mojor idag. X så berättade Sussi banan att Romek har lockigt långt hår. Det var riktigt kul det, fast det låter inte kul. Nu kommer några citat från igår och idag.
Sara: Folk begår inbrått för att de bor i höghus!(det är inte kul för så många, bara för typ min familj, men ändå)
Robert på spanskan när Isabella givit honom en textrad att läsa upp: jag är lite osäker..
Hannes: nej, jag var lite osäker!
Han hade alltså viskat bredvid.
Christina sjunger upp med oss.
?Säg efter mig. Oj!?
?Oj?
?Nej, men Ferdinand.?
?Nej, men ferdinand.?
?kan inte du leka med de andra tjurarna??
(jag håller just då på att dö av skratt.)
Och den roligaste enligt mig:
Asrár ska, mot allas vilja, beskriva dödsögonblicket i ootP.
Asrár: och så hoppar Sirius och Bella omkring och duelerar..
Hoppar omkring. Kan ni inte se dem, med sina små trollstavar, omkringhoppandes? Det är riktigt kul det. Men jag är ju också lite dum i huvudet. En annan sak som är roligt är ordet ho. Det är riktigt kul, speciellt när jag läser ?på uppropet svarade jag med ett ho? i Amandas blogg. O gosh, det var kul. Linn, det är ditt fel att jag säger gosh, Jag låter som en bimbo ju! Fast vad utmärker egentligen en bimbo? Det ni. Det kan ni fundera på i hemläxa tills imorgon. Då ska jag se ett öga rött med Natta, igår kom jag på att den titeln är ogramatisk. Igår. Jag är så smaaaaart att jag utsmartar mig själv, det ni!

Ooo, jag kunde klistra in det här inlägget on my own! Hur fan gick det till?

Kommentarer
Postat av: SB

Nu har jag hittat hit.
Roligt att läsa dina filosofiska tankar om livet!
Romek hade långt lockigt hår, men nu har han kort.
Klart att du klarar klistra in själv!

2007-10-04 @ 08:45:38
Postat av: Galningen Axel

Hoppar omkring... HAHA! Det är kul att föreställa sig Sirius och Bellatrix hoppa omkring med trolstavarna i högsta hugg!!!

2007-10-05 @ 17:54:47
URL: http://awntheauthor.livejournal.com
Postat av: Linnsie

Muhaha, mitt fel mitt fel! jag äger ;)

2007-11-01 @ 09:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0