en sladd är ivägen så orka skriva en fyndig rubrik alltså.

vilken dag. la över massa film och sånt idag, kom på flera saker.
1) 4 blinds äger så jävla mycket, fast inte när Niklas spelar fel och jag sjunger som en kratta på söndagsmiddar.
2) Linnsie äger och jag saknar henne så jag gråter!
3) Sara var mycket sötare än jag som liten.
4) när vuxna säger till en att man är bra är det nästan aldrig sant.
5) jag är sjukt självgod och konstig.
6) jag vet inte vad jag kommer säga för skit om detta om två år det du.

kommentar till tvåan måste tilläggaas, att man kan vara solmate md vad som helst, inte bara med Linnsie. Jag är solmate med bland annat kaffé kimple(eller nåt) och Sissa på Hörjel, det vet man liksom bara. Mina solmates, hahahaha.
Sen angående fyran. Det är avful. Så fort jag ser det mår jag illa. Som hos oss när Matilda, Elmers lilla, kom hit.
"Ja Matilda har ju lockat håret!"
Ingen har märkt detta.
Mamma: "åå, vad fint!"
Och smma med later on-konserten, vi sjöng som apor i träd och alla tyckte vi ägde. ägde in your dreams!

Jag har idag läst i min bok också, och stört mig på hur psykad författaren är. Hon har gjort en favoriserad störd blind unge, med sånna där Julia-ögon som hon kastade omkring i klassrummet. Jävla psyko hon är. Och jag mår helt illa av det. Hon har en abakus, vafan, vilken blinning har. /Emmis den smutstandade smarta smutsskallen!(yey, den där ägde, tyckte jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0