hur kan en ruta ändras och sen ändras tillbaka igen!

Jag hatar blogg.se! Igår fanns det ett perfekt inläggsfönster, men nu finns det bara det gamla idiotgrejset. Fuck you blogg.se, jag haaaatar dig. Men jag kanske får rätt på det om en stund, isåfall ska jag skriva ett inlägg om ett öga rött, om vegitarianer, om Bella och om James Blunt. Kanske om biologi också, eller nåt. Men det förutsatt att den här helvetessidan fungerar som den ska nu, jag har nemligen en teori om att det unkar när man skrivit ett inlägg redan, som igår. Det kanske funkar då. Isch, jag är trött. Jaja. Kom igen nu bloggshit, nu ska här funkas!


Kommentarer
Postat av: Galningen Axel

Uppenbarligen fungerade det! BIOLOGI?! H A T A BIOLOGI!!!!!!!!

2007-10-05 @ 17:56:46
URL: http://awntheauthor.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0