jag lever och jag finns

hey there <33 jag lever än. idag har jag gjort en sak; pratat med Ronja på skype. coolt va? och lyssnat på band också. och ätit glassar och badat har jag. och börjat på "elak flicka+elak flicka=ett huvud fullt av minnen" om Ronja och me. Sen har jag ej gjort något mer. That was it, right? Well, tired am I. yeah! Imorgon är det tisdag och jag ska sova och göra något skojojijo om jag orkar. Bjebb. Bjebbelibjebb är en liten rosa alf, den duu. Den har ni aldrig hörtförr! Eller också har ni det.
hon skulle läsa 2006-10-15
"tvåtusentio femton"
idiotsmart. och så tvingar hon mig att skriva:
Ronja-jag har lite medkänsla i kroppen.
Emma-det är inte ofta den visar sig.
inte alls kul. godnatt bjebbon
/Emma deno nda matmodern(*Sloskin, Ronja*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0