jag=äga

Jag har värmt äppelpaj. Tjoho, det var kul. Men pajen drunknade. I äcklig tjock vaniljsås som fick mig att spy. Jeep, jag spydde. inte.

Biologiprov, no! Fredagar ska vara snälla. Det är de inte. Btw, om Malin/Frida läsa detta, så måste jag gratulera till Margareta och Gustav, det var väldigt kul!:p

Skall på sånggrupp inom kort, skall bli roliroli. Ska sjunga mössens låt, det orkar jag inte.:/ tråkigt ju. anyway så skall jag nu skriva lite msn-konversationer, systerskrivningen till vsd-bloggarna.
/Ema den enväldiga

Kommentarer
Postat av: sariis

Vem är Malin/Frida Margareta o Gustav? Du kan svara på alla mina frågor i nästa blogginlägg.. Förresten ska jag försöka skriva lite blogg när jag hinner... Nu kommer du och kramar mig.. Jag vill vara sången eller gittarren nä förresten flygel bilr bra!:D

2007-10-17 @ 16:32:40
URL: http://sariis94.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0