morgonstund har guld i mund

Hey there, klockan är inte ens åtta och vi har redan uppstigit. Nio kommer min taxi.:D va kuli. Idag har jag matteprov. :/ och ska läsa the cantervill ghost och mitt stycke är typ sjuuuuuukt långt. Ga. Förresten är tropisk juice sjukt goodigod, bara så ni veet. Jag gäspar just nu. Eyy, colt. Jag har träningsverk i nacken. Jaj! Well, här sitter jag och lyssnar på Josef klockmakaren. Tråk. Ska snart gå och läsa lite punkt. Ska bli najso. Jag är hungrig, men hallå, jag åt ju just. Igår var jag och Saris ensama på sånggruppen. o.o det var kulo. Och lite udda också. Nu har Saris gått, och jag ska sova. Hiha. Godmorgon sömntutor.
/Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0