om jag vore ett underbarn, då jävlar..

Jag skrev ett lååååååångt inlägg om massa skit och Blackangel och sånt innan, men det funkade inte. Så jag tänker skriva om boken Matilda. För den är bra. Den är liksom övermänsklig. Om jag vore ett underbarn som hon, så skulle jag äga. Men det är jag inte. Suck. Om jag var en riktigt bra författare, åh, då hade jag älskat livet. Eller en riktigt bra sångerska, eller riktgit smart annars. Problemet är att jag är ganska sådär halvbra på detmesta, men folk som inte är underbarn kan inte komma speciellt långt. speciellt inte när man är blind. But that´s it.

Jag älskar att äga, faktiskt! Som på mytologin så kunde jag skriva allt fortare än alla andra, go me! Men sen på teatern hatade alla mig, wtf? Fattar ingenting. Men vad gör man liksom..da.

Hmm, undrar hur jag var innan mars 04. Det skulle jag vilja veta. Jag hade nog kul, och var glad och snäll. Hoppas jag iaf. Well well, nu ska jag sova. Jag är trööööttt. Jag har ont i benen. Varför har jag det!! För att jag kastade boll igår eller vaddåååå! Bä. Det här inlägget suger mitt gamla. men jag orkar inte med och bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0