Ronja är guld och jag är silver..

..eller platina, så får Linnsie vara silver. Hon passar till det mera.
Onja har jag babblat med i tre timmar eller fyra sammanlagt. Tor jag. Bästa citaten:
"håller alla med om att jag är best?" mysko namn på msn.
"Emma, jag tror inte jag skulle få ett lyckligt liv i en låda." svårt att förklara.
Ronja äger, för hon kan något ingen kan. Hon kan särtala. "min engelska lärare", logik. på ttal om logik, gammalt namn på msn från R:
Har cycklat sparkcykel! Är så himlatrött..jag gillar att lägga mig sent och gå upp tidigt..
logiskt va? logiska saker äger.

Vi har hittat sladden!!!!! Så nu får vi lägga över filmisen. Jeppi! Jag var på nova idag, jag dog. För blodsjukan kom på artighetsvisit. Snällt va? Så jag låg i bilen och dog. Det var avful. Nu lägger jag upp en dikt om Onja.

(alla stavfel ska vara med)
Nu ska jag skriva en dikt om Ronja
Men dett blir inte lätt
Håller alla med om
Att Ronja är best det verkar som
Hon är den enda som tycker det
Men jag undrar hur hon skrev jag vet
Hon blir nog inte lycklig i en låda
det tycker ingen av oss båda
Ronja är bäst på att sär skriva
Och att mystiska stavfel komma på
Jag undrar faktiskt hur min Ronja kan skriva
Skriva så
Hon blev rättså scared när hon tjattade med många
Och oj vad vi skrev konversationer långa
Det fanns inget att säga men
Vsd och kam kom sen
Och vände livet upp och ned
stackars livet kom på sned
Och Ronja sjunger som en näktergal
I kungsträdgårdens sjukt obefintliga sal
Men vad gör jag inte för att rimma
Min stackars vän skrattar så hon svimmar
När hon läser detta verk av poesi
Om ingenting utom Ronjas magi
Och ja det är av största vikt
Att jag skriver denna dikt
Det kom visst på förslag
Eller hur var det, inte minns jag?

Hiihii. Imojon äj det måndag, jaaa. Jag ska tvinga mor att väcka mig tjorj jag. Nog. Nu ska jag banka på min stereo, den bråkar. godnatt
/Ema den babblande bortglömda blindstyran

Kommentarer
Postat av: sariis

Skriv en dikt om mig med!

2007-11-01 @ 12:13:00
URL: http://foxhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0