they teach you to be nothing at all

Jag är ett hopplöst fall, ett hopelosthead. Jag tänker såklart på svarta ängeln, usch. Det här ska komma påtisdagar. inte idag. Fast det är alltid där. Det hemsöker mig. Han hemsöker mig. Jag hatar och älskar det. Ska det vara så? Känner alla så och jag är svag, eller är jag överkännslig, ellerä r det något större? Något vidrigt är det, och jag vet inte.

Jag älskar undergivna människor. Jag älskar att skriva om arenan och sånt, det är så underbart bitterdjuvt. Är jag den enda som tycker så? Jag hatar det. Jag är stuck på swweed jackie just nu, fast jag inte lyssnat på den på länge. någon som har texten? kan den skcika dentill maj? please? :p så jag kan skrika ut den när jag är ensam hemma och så. Mamma bakar äppelpaj, igen. Någon som vill ha äpplen, en krona för alltsammans. nä, skämta. :P
Godnatt. Ska senda att mail till Anna. Bjebb från Ema.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad äe svarta ängeln?? Jag kan försöka hitta texten om du säger vem artisten är.. varför ska du skicka mejl till anna?
//saris din favoritsyrra

2007-10-17 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0