vad vore livet utan Onja?

Onja, jag dedicerar detta inlägg till dig, för du äga. För du och jag liksom, vi är. Fattar du? haha. Kanske inte. Men hur mycket det än känns som inte så är vi liksom, alltid. Jag gillar att vara, haha. Jag tycker attdet här inläget blev rätt kasst. Haha. Jag längtar tills örebro, och jag tänker träna så jag slår alla i idol i år igen. Fast edet blir svårt att klubba ned Niklas den allssjungande, men eftersom han är i målbråttet, så kanske det gåår. Yey! Jag får välja låtar som passar min röst, fast vilka gör det?? Jag vet inte riktigt, kanske no bravery--där kan jag texten, och sen någon dixie-låt, kanske I hope. Sen den tredje vet jag inte rikgit. Får väl se. I år ska Bardia inte komma före King Urban, han äger ju..på att skrika. Äh, hörru Rickard, kör Svea är mitt namn så ska du se att du vinner. Det kska jag säaa till honom. Hiha. Nu skall jag svara Onja på msn, och sen ska jag bjebba på mor för jag är hungrig. Snart, om ngr timmar, skall jag till kyrkan, bu! Men det får välann gå bra, eller nåt!:/
/Onjas Emma(varför har bara du smeknamn, unfair!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0