vem sa att alla är unika?

Jag trodde jag var unik, vilken idiot jag var. Ordet bjebb är ett bra exempel. Jag trodde jag hittat på det, jag var stållt över det, men inte då. Alla använder det. Folk använder mitt ord! Snart hör jag var går grännsen på radion, snart heter folk Rävås, snart läser jag fan mina egna böcker. Jaha, så var det med den dagen.

Fast idag åkte jag till staden med Nata och åt hamburgare, och då var jag nästan unik i att äta där;när vi kom in var det tomt. Även unik äro jag i mina ideer ibland, men det är väl bara som jag tror. Jag ska hitta på ett nytt ord, ett skitbra ord. Ett ord ingen kan komma på. But I will always be the master of bjebb!!

Bjebb to the world
and for all the bad times
bjebb to the world
it´s the world of my life
bjebb to the world
and for all the bad
does it matter what they say
when bjebb I do cry
(den texten på play for the girls är fanimig unikt!!)

Kommentarer
Postat av: sariis

Ägig låt Emma!! I min värld kommer Bjebb alltid tillhöra dig

2007-10-17 @ 16:22:11
URL: http://sariis94.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0