Emmas första inlägg

Detta är då min blogg, äntligen. Namnet är en sammandragning av mina två namnförslag "hoplostfall" och "headcracker". Det blev lite psykat, men dett passar nog mig tror jag. Så jag kommer då skriva massa insanity här, massa filosofi, massa flum och kanske lite annat smått och gott, och kanske mindre gott för vissa. Om någon läser det struntar jag i, men om någon läser skall den kommentera. That´s it.


Jag kommer vara 100 % mig själv här och det ska ingen klanka ned på. Jag svär så mycket jag vill, jagstavar fel så mycket jag vill, jag säger vad jag vill och jag pratar engelska så mycket jag bara vill. Så då var det avklarat. Jag orkar inte berätta mycket om min dag idag, men jag gick med Natta i höstmörkret. Det var sjukt mysigt, jag älskar höst. Det är så fint och mysigt och tänkande och underbart och kallt och blött och hemskt. Haha. Vi kom på att jag måste ha en spegel med mig hela tiden, om ifall att någon fick en fluga i ögat(som hon fick). Sen har jag mest existerat, tror jag bestämt. Imorgon är jag ledig från skol, så då skriver jag säkert massa skit som inte kommer upp förrän på kvällen då mor och far kan posta det åt mig.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Tilda

hehe, insanity, mjo det passar dig :)

2007-09-30 @ 22:16:12
Postat av: T

jag önskar jag hade tid att läsa då :)

2008-07-24 @ 18:49:00
URL: http://svans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0