and none of it seems to matter

Jag lyssnar p[ vandraren och jag tror jag ska b;rja gr[ta av glädje alldeles snart. Ronja, du smittar!
Det är nästan sommar, snart ska jag till kreta, hårfärgning på måndag, vi ska grilla ikväll, och..fan. Vad jag älskar världen. Och faaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag älskar vandraren. Det glömmer man från gång till gång men man blir så ga när man lyssnar på den. Den vill jag sjunga någongång, skulavslutningen..kanske? Skol, möjligtvis..men vem bryr sig! Inte ens ungarna som tävlade om att skrika mig i fördärvet i affären nyss förstör min glädjekänsla just nu. Nu tar vandraren slut, helvete. Forsaken tar dess plats, inte lika mycket kärlek, I must say. Synd det där..
Jag har nada to say just now så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0