Asrar-lägesraport!

Asrar var konstig idag, mer än vanligt! Först fick hon ett anfall och var helt exalterad om Charlie. Sedan började hon klänga på mig, hon kramade mig och hånglade upp min tröja och sånt. Hon var lite..lesbisk. ;) hon klängde faktiskt både på Agnes och Agnes också, men mest på mig. Sen skulle hon dö också. Det skulle Isa med, så det var utmattande.
Sen skriksjöng vi I will always love you och my heart will go on och det lät som fan..m, I did. O well.
Asrar är väldigt snäll. Om ni undrar. Det står rätt mycket om henne här va? ;) sen var Agnes helt galen och typ hög på socker och skrek och skrattade och klagade på mig när hon fick tid. O well.
Nu ska jag bara skriva ett inlägg till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0