dagbok?

Är min blogg en dagbok? Agnes säger att dagböcker måste vara böcker. Och att jag inte skriver, jag trycker på knappar. Jag undrar om man läser när man läser med punktskrift då? Ja inte vet jag.
Jag vill resa någonstans. Jag vill sjunga och skriva och jag vill skriva en roman. En lång och vacker en ska det vara. Den ska vara kraftfull ochhäftig. Jag vill sjunga på klubbar och jag vill kafféa en vårkväll på uteservering. Jag vill åka motorcyckel och jag vill färga om itt hår. Svart med röda/rosa slingor. Jag vill vara populär och grilla på stranden med vänner och musik. Jag vill spela gitarr och sjunga orginellt och häftigt och bra. Jag vill åka bil till venedig. Jag vill ha snygga kläder. Jag vill kunna laga mat. Jag vill få komplimanger och vara eftertraktad och snygg. Jag vill inte vara så här tråkig längre fattar ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0