det funkaaaaaaaarrrrrrr!

Det funkar! Jag kan blogga igen! Jag är så lycklig :D
Hmm, vad ska jag skriva då. I lördags var faster och farbror hemma. Farbror och jag hade läskiga fyllediskutioner om skapande. Alltså han var full, inte jag. Han läste konstiga egna dikter och var skum!! Lite läskigt, han är läskig. Inget att göra åt. Igår var vi på skrivarkurs och pratade och flummade. Nu läser jag syskonkärlek. Det är världens coolaste bok. Lite pervers, men cool. Tänk att den var skriven i södra spannien. den du. ;) idag är det första april. Anna försöker lura mig, det har hon gjort hela dagen, men hon gör det dåligt!
"Emma, varför har du en lila fisk i flanell på tröjan?"
"Emma, det där är inte Tora, det är jag!"
"Du Emma, varför är du en rosa kanin?"
Idiot är hon. äsch. jag orkar inte skriva.

Kommentarer
Postat av: Ann

Emma vet du att en dator är svart?

2008-04-21 @ 16:16:06
Postat av: Anonym

förlåt jag är anonym

2008-04-21 @ 16:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0