jävla helvetes leukemi!!!!

Jag ska ha muntlig redovisning imorgon på ett arbete som jag inte är klar med och man kan ju inte ha stödord för jag vet inte hur punktskrivaren fungerar!
Hell...
Nåväl, idag och igår har varit konstiga dagar. Igår börjades det med hell fysikprov, men det gick faktiskt rätt okej, rätt bra faktiskt. Hoppas att det blir mvg, men det hoppas man ju alltid, right?
Sen har vi börjat på askungen på svenskan också, nice. Nej, spanskan, menar jag. Cenisienta. Tror jag hon heter. Jag spelar hermanastra murena. Nice :)
Sen började vi se prinsen av egypten, en väldigt trevlig och underbar film, med en underbar melodi i huvudlåten. Den är underbar. <33
Citatuppdatering förresten.
Hannes: Emma, du måste ge mig svaret på denna frågan. Varför handlar Karl som han gör? (han måste ha svaret i skolsammanhang)
Emma: Jo, för han är dum i huvudet.
Hannes: Ja okej, då skriver jag det!

Lisa: Jag tänker mig inte för innan jag tänker saker. Varför gör jag inte det?

Bildlektion också, vi höll på och flummade. Vi ska göra en 3d-historia, med ord till. Jag ska skriva om stenens memoarer, en galen ide men poetisk.
nu ska jag inte skriva mer i det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: sb

Underbart med dina citat Emma! Jag skrattar så gott åt dem.
Har du börjat använda punktskrivaren själv? Brailleskrivaren?
Saknar dig och alla andra knasbubblor i klassen.

2008-04-17 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0