söndagstankar

Jag fattar inte det här med ätstörningar. Varför skulle man inte äta för att folk ska tycka om en? Disgusting. Utdrag ur Marian-bok:
"Oj, vilka lass du häver i dig!"(hon äter normalt)
"Va?"*äter lite mer*
"Det var som sjutton!"
Vadå så ska inte folk få äta nu heller. Man måste äta, fattar någon det liksom. Jag spyr!

Dessutom stör jag mig på psykologer och sånt, de ska alltid sörstå allt. De ska räkna ut logiska, djupa förklaringar. På allt! Iritationsobjekt.

Jag cycklade tandem med syster idag, och åt fattiga riddare. Me like.

Kommentarer
Postat av: chouette

men endel kanske inte rår för det.
jag vill inte äta för jag tkr jag är tjock, är det något fel med det?

2008-04-30 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0