tillbaka på ruta ett

Så nu har vår regering hittat på några ytterst korkade saker. Jag börjar hålla med Tildas brother om hur hemsk den är, regeringen. However. (lyssnar på voise inside my head med dixie chicks). De har kommit på nya betygsystem, fler nationella, mer betyg och så det mest fantastiska av allt; blindskolor. Jag måste säga att jag bara kan komma på en anledning till detta förslag. De är rädda för oss. Vi kostar en jävla massa(skulle det bli billigare om man buntade ihop oss eller?), vi är lite konstiga och pratar för mycket, våra käppar står ivägen för folk och de tror vi är sär.
(lyssnar på hope you´re happy now med the sounds, jag hatar att skriva musiken såhär, som Ronja gör.)
Så snart slänger de upp oss på vindar och låter oss stanna där, eller vad det nu var de höll på med. Jag vet inte. Men jag tänker inte ha några fåniga blindskolor. Om detta händer har vi foxhillare bestämt att vi ska vägra och ge mig hemundervisning. Jag går helt enkelt inte dit. Det är det elakaste som finns och Bardia är den enda som ever skulle gilla tanken. Eller någon av hans iranska kompisar för att vara lite halvt rasistisk. Nej nu buntar vi ihop oss och skrämmer slag på dem, det gör vi! Hänger ni med och demonstrerar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0