äckelpotta

Nu så har jag och Amanda bakat chokladbollar (m well, vi brukar göra det.), smeten blev misslyckad så vi fick hälla ner massa skit i det. Haha. Sen kollade vi på diselråttor och sjömansmöss vilket är psykat roligt. "om jag säger vänster så menar jag vänster, även om jag råkar gå åt höger!" muahahaha. "jag vet vad jag vet och jag gör vad jag kan, jag är i sanning en sanningens man." visa ord. Jag skulle gärna kapa av alla deras svansar, för de verkar vara sååå viktiga. De har sjösvansar, hjältesvansar, skamsvansar..and so on. Svansgalna freaks. "min lilla pälskling" hahaha. vad kulibuli de har det. Nu har jag fått klartecken från Anda(nästan) och Elin kommer inte. Typically. Inga östgötaskämt juuu, men det gör inget, hoppas bara någon annan kikar in på msn så de kan svara på mitt mail! Kom igen nu, apor. Jag vill ha hit er, jag ger er chips och cola och choklad pleeeeaaaseee? ;) I am kind of desperate. O well. Har nog inget att säga. Är jag rädd, så hejdåhej suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0