Åhus och shit

Hej där! Nu är jag trött och död och förstörd av ingen anledning alls. Jag tror det var att jag inte tänkte på morgonen som var fel. :/ i går åkte vi alltså till Nettan och peters stuga, det var helt okej där. Vi åt först kräftor och räkor vilket var äckligt så jag åt inga. Sen åt vi konstiga grillspett och zatziki eller how the hell it´s spelled och så bjebbade vi och så. Sen gick vi på promenad, åt glass och gick typ och la oss. Kort och citatlös kväll! :/ idag vaknade vi snabbt och ondskefullt och åkte till åhus. Först låstes mor och Hanna och Vilma och Nettan in i källaren till en pysselaffär, men egentligen så hittade mamma sin låtsassyster (tar tid att förklara) därinne och hittade en pärla (en!) som hon ville ha. Men hon babblade med Mia så länge att det blev låååååång kö. Så hon köpte inte pärlan, bra tyckte jag. Men mamma måste börja pärla igen, för vi ska sälja på kulturen hoppas vi, förmodligen nästa års julmarknad. Det är alltså lunds första advänt-marknad som är på kulturen varje år. Tänkte oss halsband och julgodis kombinerat. Åk gärna och köp av oss då, jag kommer inte kunna sälja bra så ni får gärna även störa mig! ;) Jaja. Sen efter detta gick vi till "glassbåten" där den säljer fantastisk glass!!!!!! Jag åt en dumle och knäckglass med chokladtopping. Hur satans jävla gott som helst! Men nu mår jag sjukt illa. :) Sen åkte vi hem och var sega och döda och mumlade med i låtarna, bara lät orden falla ur munnen utan att lägga något krut bakom sången. Det var skitroligt. Eller också inte, vi var döda och så som jag just sagt. Nu skulle jag himskans gärna vilja ringa någon men jag ringer aldrig någon, för jag är så rädd att folk ska ha massor att göra och typ offra sig. När de ringer mig har jag inget att göra men när jag ringer dem gör de alltid något. Vad betyder det? Förmodligen att jag inte har eet liv. O well nu skiter vi i det här och sover, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0