aj.

Jag har ont i min mage. Nu har jag varit med Amanda lite till och tittat klart på diselråttorna. De är ju så söta. Well nu har jag ändrat datum för das party om någon bryr sig vilket ingen gör. Onja kommer, glädjeyra, det blir åtminstånne en endaste en. I morgon ska jag på boring milestonekurssak. Ingen kommer komma, kanske Rickard men ingen annan. Eller jo kanske ngn vuxen människa som kan bli kul att träffa. Tänk om Marie eller Zandy kommer, lät coolt. Eller ok varför skulle Zandy komma. Hallå vakna galning. okej jag är lite skitsoffren och jag är tröööööööttttttt och imorgon börjar onjabonja skolibolan, mobbimobbad hon äriär. Längtar lite, betyg och shit ju. Ska bli kul o träffa alla segon igen, träffade förresten Agnes på nova idag, två gånger ;). Usch usch usch jag måstemåste gå och sova, så boring jag vet men måste upp early imorgon, ska på kursen 9 imorgon. Den slutar tolv, tiden tickar och på onsdag är det skola. Bjebb, jag ska snart sova, men typ hejdå eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0