bitchar, änglar och magi

Lyssnar på spellistan "mest spelade", vilket gör att mina favoritlåtar dyker upp. Cloud nine spelas, vet inte varför jag är så satanistiskt kär i den (men snälla jag kan inte använda sånna ord när jag pratar..och vad var det där för ordföljd?). När man skriver en parantes glömmer man alltid bort vad meningen handlade om, men jaja. Läste lite kommentarer som lilla Onja och andra små barn och vuxna (typ) skrivit. Okej då Sharon (heter du det??), du är väl inte min framtid då, brra en sen kväll med Emma-tanke. Det är inte lätt, sen kväll med Emma alltså. Onja har ju kommit fram till något smart, jag är Emma Rävsås. Skarpsynt, din lilla heltsson-bitch. :) men ditt tillägg på för jag har lärt mig av en annan var ju bja så klart :). Ooooo, heart shape box, o my god. Jag ska nog kanske leta fram orginalet med nirvana och kolla om det är bra. Inte akustiskt, I bet. Iaf. Ja jag har ju fått massa skitreklam i typ hälften av kommentarerna men jag älskar kommentarer så, som alla i diktaturländer säger, jag kan inte klaga. Fast jag kan ju klaga, bara att jag inte orkar. Jaja vad skulle jag mer påpeka, att jag lyssnar på unwanted och hej fjortismusik long time no see men älskar den likväl. Jag brölar med fast jag inte kan texten och med min allda vidrigaste morgonröst. Just det i dag är det ju ett coolt datum, eller nej, det är det inte. Detta är alla stockholmares dag och jag lover härmed att inte mobba er i dag. Eller kanske lite om ni verkligen förtjänar det. Det gör ni bara så ni vet. :) ingen mobbing, bara konstaterande. o well hej till alla och bjebb till alla och bjebb to the world och fan heller bjebb för jag är glad och den här meningen blev lång och hejdå alla freaks! (och okej, hejdå alla andra.)

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg

2008-08-08 @ 10:42:29
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: Anna

Hej!



Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-08 @ 10:43:30
Postat av: anda/saaatan

joooo, klaga är kul! och tjata med!

2008-08-08 @ 14:04:08
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0