Dagen idag

Idag gjorde jag ej så mycket i skol. Eller jo det gjorde jag. Vi hade heeeeeeeeeeeeemskt läxförhör i biologi, som det gick rent åt helvete med. Smash där krossades min överdrivet optimistiska mvg-strävan.i kras som porslin. Skärvorna dansar. Kul för dem. Sen så gjorde vi något annat, vi hade hemkunskap. Vi gjorde njammiga stekta äpplen och fick glass tillm jag gjorde en smarrig äppelfyllning medans Erik "Olle" Olsson fick göra äpplena och typ alltannat. Jag kan inte förstå hur människor kan göra allt det här varje måltid. Diska, duka (och så ska man duka fint också!), rengöra benkar och spisar och massa massamassa skit. Och så måste jag ju lära mig det här! Jag vill inteinteinte! Jaja. Idag sen jag kom hem hade jag sadistiskt tråkigt och det har jag än. Trååååååååååkigt. Ronja har sagt att hon kommer, förresten, vilket äga! Hallå mina små gäss, kan inte ni säga om ni kommer? Hallååå! Ja ja, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0