detta kunde varit en rubrik

Nu så är jag med Asrar, hon är knäpp. Hon leker med min mobil och mobbar ingemar i alla hans former, bitchigt va? Hon lyssnar på death metal, men det gör inget för man överlever. Nästan. Nu dog min mobil för att den ville det, och för att Asrar mobbar den så sjukt grovt. Mobbing mobbing mobbing. ASrar ska snart delita heart shape box, satunge, hon lyssnar istället på girlfriend, satunge. Nu lyssnar hon på zombie estället och detta är bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SJUKT MENINGSLÖST. ingmmar verkar hata asrar lka mycket som hon hatar honom. Hon sjunger högt och likt sångerskan, bu på henne. Well alla som tycker att jag borde sluta skriva nu räcker upp handen. Jag ser inga händer? Bra. Alla skriker "sluta" då? hör inga? great, men nu är det så att jag tänker sluta skriva nu så det är ju tragiskt för er så ni kan ju gråta er till sömns i natt av sorg. Hejdådå bjebbungar.

Kommentarer
Postat av: ScarredSoul

MEN ZLOLZ EMMAAAAAAA ELAKT AV DIG ATT HÅLLA PÅ OCH MOBBA MIG I DIN BLOGG =O=O=O







HEJ JAG HETER ASRAR OCH DU TYCKER SÄKERT JAG ÄR EMO MEN DET ÄR JAG INTE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





jag borde nog lägga mig nu godnatt^^

2008-08-14 @ 22:13:35
URL: http://furrylittlebunnyzombies.blogg.se/
Postat av: RonjaR

ingen risk Emma, jag avill att dina och vispens blogginlägg ska ta slut så jag får sova.

2008-08-16 @ 23:10:21
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0