"Du måste sluta rädda världen!"

Muahaha, nu är jag med systers galna kompisar, eller inte nu för de åker och hämtar grejer, de ska sova över här. Alla tre ska trycka ihop sig i Saras säng, myyysikt. Fyra klarar man ju, så tre ska väl gå det med. Vi tittar på hankock i vår nya fina soffa och vräker popcorn och dricker läsk och allt detta en måndag. Förut försökte vi spela cholahopp och innan det var jag domare i ett spel som Sara köpte för tio kronor. De var hur galna som helst. "en fisk på i, igelkott!" "oj, där ligger ju en köttbulle på bordet." ja och så sa ju Wil Smiths son "du måste sluta rädda världen", roligt! Sen var det med en fransk mobbarunge med långt blont hår, jag kom på att franska bullies är äckligare än alla andra bullies. han var ju så läskig att jag fiick kalla kårar, det var som om han inte visste vad han sa liksom. Okej nu måste jag skuta analysera en biroll i en dålig film. Men när kommer de hem? De är ju sega som segon och lukas skäller som en besatt i köket och jag lyssnar på tredje sommaren och bjebb hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0