för jag har lärt mig av en annan

Så fort det regnar börjar alla gnälla efter sol. Så fort solen skiner lite lite för starkt börjar alla skrika regn, regn, regn! Jag vill ha höst, skumt va? Jo jag vill höra regnet och vinden utanför och grejer. Och fan att jag inte kan skriva som Ebba kan. Varenda rad hon skriver låter som en kenttext. Eller en Ebbatext, men what is the diferens? :) jag vill också vara sånn. Måste man vara sånn som hon och typ Manda och sånna för att lyckas med det? Sådär..jag kan inte namnge stilen. Sånna som har klänning, lyssnar på kent (okej jag tjatar), har vackra drömmar och sitter i fönster och äter glass. Jag kan inte bli sånn. Jag kommer förbli den udda filosofen i nattlinne. Men who cares, I don´t.:) well i dag ska jag till stan och fika med morsan (jag var bara tvungen att prova. det ordet lät verkligen disgusting.), lyssna på systrar i jeans och tänka på hur det kunde ha varit. Kanske eventuellt skriver lite på en bok också. Kanske.

Kommentarer
Postat av: anda/saaatan

haha, men kent suger ju!

2008-08-07 @ 14:03:16
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/
Postat av: RonjaR

Kent har fina texter men sjunger som grisar.



Tänk på deta Emma:

sånt händer oss ibland,

gräl löser inga problem,

efter regn kommer alltid en sol.

2008-08-08 @ 09:03:45
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0